Veteranbiler og bygningskultur – Billedgalleri 2017

Medlemsudflugt lørdag den 24. juni 2017

Kongelig Dansk Automobil Klub Classic og Ringkøbing Bevaringsforening var på den årlige, fælles medlemsudflugt, hvor vi så på historiske bygninger i veteranbiler. KDAK Classic mødte op med biler, chauffører og ledsagere, og gav kørelejlighed til 18 af Bevaringsforeningens medlemmer.

Vi mødtes på havnen, hvorefter vi kørte mod Hee og J.C. Christensens Hus. Herfra kørte vi til den smukke gamle herregård Aabjerg i Vedersø, hørter om gårdens historie spiste medbragt frokost i haven.

Efter besøget på Aabjerg gik turen til Vedersø Kirke, hvor Kaj Munk var sognepræst og fortsatte til Hotel Vedersø Klit, hvor vi sluttede slutter med kage og kaffe før turen igen gik til Ringkøbing, hvor vi – uden for programmet, men som sædvanligt – skyllede landevejsstøvet ned med en øl på Restaurant Peking.

Se fotogalleri fra udflugten her (Tryk firkanten for fuld skærm):

SimpleViewer Gallery Id 25 has been deleted.